Click como botão direito do mouse,escolha abrir em nova guia

sábado, 2 de julho de 2011

Eija Hassan

Eija Hassan: "Assalamualaikum. aku baru Jek sampai kat unibesiti.sedih tahu.rasa mcm taknak balik jek.MAK, TAKNAKKKK BALIKK U! * tragis Betul cerita malam ni * FYI, aku cuti 4 hari.tp yg Jadi masalah Negara skrg ni, aku rasa tak aku cuti 4 hari rasa sebab mcm kejap gilaaaaaaa.menyampahnyee saya ....* Nada budak tadika * nak menambahkan ketragisan cerita aku, masa aku balik td (naik bas), ada pulak accdent dekat jelapang.lori terbalik.haa, hambek kau. dia terbaring ATAs jalan.eh, lori terbaring yg, BUKAN pemandu lori.harap maklum ye.heee.tersekat 2 jam aku kat situ.sesak dia mmg tak payah nak cerita rasa laa.aku Klau aku turun bas td, tu Lepas aku jalan kaki Pergi sg Petani, aku sampai dulu dr bas tu .* * TYPO sepatutnye aku sampai pkul 4 tp td aku sampai pkul 6 .* trauma naik bas UTK beberapa saat == '*"

noticias de blogueiro

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...